A kínai piacon 2021-től lehet majd megvásárolni azt a sorozatgyártású autót, amelyet a Sanghaji Autószalonon bemutatott ID. Roomzz elnevezésű tanulmány előlegez meg. Ez egy ötméteres karosszériával és különösen tágas belsővel rendelkező jármű, amely egyszerre képes nagycsaládok és üzleti vásárlók igényeit is kielégíteni.
Mint az ID. sorozat csúcsa, a Roomzz mindent megkap, amit csak az MEB építőkészlet nyújtani tud, tehát 4-es szintű önvezetés (bizonyos körülmények között képes magát irányítani, de a sofőrnek gyorsan képesnek kell lennie a beavatkozásra) is van a fedélzeten, ebben az üzemmódban 25°-ban befelé fordíthatóak az első ülések, hogy az ott ülők jobban tudjanak kommunikálni a többiekkel. A tágas belsőből következik még, hogy az ülések gombnyomásra kényelmes fekhellyé alakulnak.
Az utastér alá beépített 82 kWh kapacitású akkumulátor 450 km-es WLTP hatótávolságot biztosít, 150 kW-os egyenáramú villámtöltővel bő fél óra alatt lehet elérni a 80%-os telítettséget. Két villanymotor hajtja a kerekeket, a virtuális összkerékhajtás rendszerteljesítménye 306 lóerő, a 0-100 km/óra gyorsulás 6,6 másodpercig tart és 180 km/óra a végsebesség.