St. Moritzban mutatkozott be az olasz GFG Style műhely Kangaroo nevű szuperautója, amellyel a jövőbeli vásárlói igényekre akarnak válaszolni. Fabrizio Giugiaro készítette a terveket, a lapos szuperautó gombnyomásra 26 centis hasmagasságú terepjáróvá alakul – emiatt az „ugrás” miatt lett a név kenguru.
Az alumínium térvázra karbon karosszériát húznak, a kerékjáratokba 22 colos felnik kerülnek Pirelli abroncsokkal. Az utastérben képernyők uralkodnak, a központi különlegessége, hogy az alján helyezkednek el a pohártartók. A CH Auto által készített technika tengelyenként egy-egy villanymotort jelent, a rendszerteljesítmény 490 lóerő, a rendszernyomaték 680 Nm.
Az összkerékhajtás mellett összkerék-kormányzás is van a fedélzeten, a 100 km/órás sebességet 3,8 másodperc alatt éri el a GFG Style Kangaroo, a végsebessége elektronikusan korlátozott 250 km/óra. A 90 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral 450 km-t meghaladó hatótávolságot ígérnek az olaszok.
Körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használ az autó, a hasmagasságot három fokozatban lehet állítani, Race módban 14 centi, Road-ban 19, Off-roadban pedig 26 centi a hasmagasság. A GFG Style úgy alakította ki a kerékjáratokat, hogy akár lánctalpakkal is fel lehet szerelni a Kangaroo-t, amelynek különlegessége még az Off-road módban a karosszériába visszahúzódó első koptató, amely 26°-ra növeli az első terepszöget.