A Piech Automotive nevű cég első sorozatgyártású autójának előzetesét állítják ki a Genfi Autószalonon, a Mark Zero elnevezésű autó ránézésre egy túrakupé, de tudása alapján nyugodtan lehet szuperautónak is nevezni. Az első kerekeket egy darab 204 lóerős, a hátsókat pedig két darab 204 lóerős villanymotor hajtja, a 612 lóerős rendszerteljesítmény 3,2 másodperces 0-100 km/óraq sprintre elég, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra.
A hong kongi Desten Group szállítja az akkumulátort, amelynek újfajta cellái alig melegednek – 200 kg-os tömegmegtakarítást értek el a léghűtés alkalmazásával –, így különösen nagy teljesítménnyel lehet tölteni, a speciális villámtöltővel, amit a kínai Qingdao TGOOD szállít, 4 perc 40 másodperc alatt lehet 80%-os szintre tölteni a telepet. A hatótávolság a WLTP-szabvány szerint meghaladja az 500 km-t, tehát kevesebb mint 5 perc alatt 400 km-nyi hatótávolságot lehet elérni. Az akkumulátort nem a padló alá, hanem az ülések közé, és a hátsó tengely elé építik be, így hagyományos autókhoz hasonlóan alacsony a Piech Mark Zero ülésmagassága.