Három év múlva már csak elektrifikált autókat kínál majd az Infiniti márka, a Pebble Beachi autós rendezvénysorozaton debütáló Prototype 10 tanulmánnyal azt sulykolják a potenciális ügyfeleknek, hogy ettől nem kell félni, mert ez csak nagyobb teljesítményt hoz majd. A formatervezők is kiveszik a részüket a márka megújulásából, az új formavilág szemmel láthatóan sarkosabb lesz a jelenleginél.
A monoposto felépítéssel azt hangsúlyozzák, hogy a technológia fejlődése ellenére az emberi sofőr marad a középpontban. Azért egy hagyományos, kétszemélyes utastér körvonala is felismerhető, arra az esetre is gondoltak, ha netán sorozatgyártásba kerülne a roadster. Az alapot a Hong Kongi központban álmodták meg, majd az Egyesült Királyságban készítették el a digitális terveket, amelyek végső finomításával aztán a kaliforniai San Diegoban található központban megépítették a tanulmányt.
Hagyományos oszlop helyett apró karbon-pálcákon helyezkedik el a kormánykerék, az Infiniti drive-by-wire technológiájával csak elektromos kapcsolat van a volán és az első kerekek között. Az elektromos hajtásnak hála nincs szükség váltóra, tehát előválasztó-karra vagy épp kormány mögötti váltófülekre sem. Az Inifniti új, különösen merev, elektrifikált autók számára kifejlesztett padlólemeze rejtőzik a Prototype 10 karosszériája alatt, ezzel is bizonyítva annak sokoldalúságát, ezen kívül nem árultak el többet a műszaki tartalomról.