Most rendezi a Volkswagen a Future Mobility Days nevű rendezvényét, amelyen az új hajtástechnológiákat tanulmányozzák, például az 1,5-ös TSI turbómotor fogyasztását 3,5 l/100 km-re tudják leszorítani, vagy hogy csak földgázzal és nem benzinnel-földgázzal üzemelő belső égésű motort terveznek – előbbi a magas költségek, utóbbi a nem létező infrastruktúra miatt (Németországban kevesebb, mint 1000 CNG kút van) várat magára. A legérdekesebb autó tehát a Gen.E névre hallgató jármű, amelyről azt mondják, hogy a lehető legnagyobb fokú biztonságot érték el, nem csak az utasok, de az akkumulátor számára is; nem írják a sajtóközleményben, de minden bizonnyal az új MEB építőkészlet első alkalmazásáról van szó. Több mint 400 km-es hatótávolságot ígérnek ennek az elektromos autónak, amelyet normál, gyors- és villámtöltéssel is lehet táplálni, utóbbi terjedésének felgyorsítására mobil töltőrobotokat is fejleszt a VW. Ezek egy parkolóházban maguktól keresik fel a töltést igénylő járművet, a rendszer megvalósítása olcsóbb annál, minthogy mindenhol nagy teljesítményű töltőket telepítenek.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!