Középkategóriás méretű a Ssangyong jövőjét előrevetítő e-SIV elnevezésű tanulmány, a 4,46 méter hosszú, 1,87 méter széles és 1,63 méter magas és 2,68 méter tengelytávolságú szabadidő-kupéval még városban is könnyen lehet manőverezni, és természetesen helyi károsanyag-kibocsájtás nélkül üzemel.
Az e-SIV név az Electronic Smart Interface Vehicle kifejezésből származik, és arra utal, hogy a jövő okosjárműveivel szemben támasztott kihívásokat is tudja már az autó. Mindenféle kapcsolódási lehetőséget és szolgáltatást kínál az utasainak, önvezető funkciója is van – egyelőre 2-es szintű, tehát csak segíti a sofőrt, de pár extra érzékelővel a 3-as szint is meglehet, értsd bizonyos körülmények között képes saját magát irányítani.
A megjelenés a következő generációs középkategóriás szabadidő-autó előzetese, tehát a Korando jövőre várható utódának vonásait fedezhetjük fel a hivatalosan kupénak titulált karosszérián, ami azért a klasszikus szabadidő-autók előnyeit, értsd tágas utas- és csomagtér is megőrzi. Csupa képernyő a műszerfal, a középkonzolt is ilyennel váltják ki, az utastér egyébként csak négyszemélyes, mert a hátul utazók is kaptak egy középkonzolt.
A Ssangyong e-SIV tudása városon kívüli közlekedésre is feljogosítja, a kerekeket hajtó villanymotor 190 lóerős, a csúcssebesség 150 km/h, ami Németországon kívül mindenhol több a megengedettnél. Az akkumulátorcsomag 61,5 kWh kapacitású, ami 320-450 km-es hatótávolságot tesz lehetővé a körülményektől függően.