Az Icon Derelict legújabb munkája egy 1949-es Mercury Coupe karosszériáját kapta meg, amelyet egy teljesen egyedi alvázra építettek rá. Utóbbinál fontos szempont volt, hogy legyen helye az akkumulátor-csomagnak, hiszen a technika jelen esetben nem Tesla Model S-ből származik.
A 85 kWh kapacitású akkumulátor a padlóban rejtőzik, a két villanymotort a váltóalagútba építették be, nagyjából 400 LE és 637 Nm áll a vezető rendelkezésére. A teljesítményelektronika a motorháztető alatt rejtőzik, ezeket úgy építették be, hogy egy V8-as blokk két hengersorát mintázzák. Az itt lévő vezetékeket a karosszéria korának megfelelően szövet szigeteléssel vonták be. A vezető pedálkezelésétől függően 240-320 km a hatótávolság.
Az autót Tesla Superchargeren is lehet tölteni (a tanksapka alatt van a csatlakozó), de az átépítés elektromos részét végző Stealth EV műhely jóvoltából CHAdeMO töltőt (a lehajtható rendszámtábla mögött a csatlakozó) is lehet használni. Az utastérben korabeli kárpitozást használtak, az egyetlen modern elem a digitális műszeregység, amelynek retrós grafikája miatt csak második pillantásra tűnik fel, hogy nem valódi órákat látunk a kormány mögött. Azt nem árulta el az Icon, hogy mennyibe kerül egy hasonló autóépítés, csak annyit, hogy az drágább, mint egy új benzinmotorral szerelt hasonlóan újragyártott autó.