A Mahindra tulajdonában lévő olasz Pininfarina már nem egyszerű formatervező stúdió, kis szériás illetve egyedi autók bérgyártásával is foglalkozik már. A közeljövőben pedig önálló autómárkává fejlesztik a céget, akkumulátoros-elektromos autókkal lépnek majd piacra. Az új cég vezetőjének a korábban az Audi indiai leányvállalatát irányító Michael Perschke-t szerezték meg, a céljuk, hogy öt év múlva már négy autóval legyenek jelen a piacon.
Első autójuk még korlátozott számban készülő egyedi gyártású szuperautó lesz, amivel a Bugatti Chiront akarják legyőzni, a tényleges tömeggyártás pedig három szabadidő-autóval indul meg. A Mahindra egyébként semmit nem bíz a véletlenre, a horvát Rimac illetve a saját Formula-E világbajnokságon induló versenycsapatának a mérnökei dolgoznak az autókon, amelyek nem csak egy-két gyorsulás erejéig lesznek képesek leadni a csúcsteljesítményüket.
A szabadidő-autók is a piac drágább régióiban mozognak majd, névleg a Lamborghini Urus, a Porsche Cayenne és a Porsche Macan lesz azokhoz a mérce, azaz ezeket kell legyőzniük a Pininfarina Automobili járműveinek. Ehhez akár 960 lóerős tényleges rendszerteljesítmény és akár 130 kWh kapacitású akkumulátor tartozik majd.