A tömeg- és a prémiumgyártóktól egyaránt akar vásárlókat elhódítani a Cupra, ennek érdekében különleges élményt kínálnak az ügyfeleknek. A Seat kereskedésekben kialakított Cupra-sarokban Cupra-mesternek nevezett értékesítő dolgozik majd, aki a megszokott ügyfélkapcsolaton felül exkluzív programokat is szervez majd – Németország kapcsán például csoportos Nürburgring-látogatást említettek, de nem csak autós témájú programokat kínál a Cupra.
A márkanév egyébként a Cup Racing, azaz márkakupa kifejezésből ered, ennek megfelelően a versenypályákon is találkozunk majd ezekkel az autókkal. A jelenlegi Leon megjelenésével bemutatott e-Racer lesz a minta az FIA által 2020-tól megszervezett ETCR világbajnokság versenyautóihoz; addigra már a Leon is átesik egy generációváltáson, amelynek pár előjelét már meg lehet figyelni a fehér karosszérián. A 680 lóerős csúcsteljesítményű versenyautó hírverését a közúton is kamatoztatják majd, 2021-ben már dedikált elektromos autója és a Leon alapján hálózatról tölthető hibridje is lesz majd a Cuprának.
Addig is a Cupra Ateca feladata a márkanév megismertetése a vásárlókkal, és állítólag a jövő év végén a kereskedésekbe kerülő új Cupra Leon előtt lesz még egy meglepetése a spanyoloknak – minden bizonnyal az MEB építőkészletre épülő sportos autó tanulmányáról van szó, bár ezt nem erősítették meg a sajtótájékoztatón.