A kínai pénzből visszatérő Borgward márka az idők szavára hallgatva szabadidő-autókkal lép piacra elsőként, az Isabella tanulmány azt mutatja meg nekünk, hogy a németországi fejlesztőközpontban dolgozó mérnökök is szeretnék újragondolni a régi, klasszikus személyautókat.
Anno a márka 1961-es eltűnését megelőző években az Isabella nevű kupé volt az utolsó nagy dobása a Borgwardnak, ezek után szinte természetes, hogy ezt a vonalat viszik tovább. Ráadásul nem a jelenbe ültették át a koncepciót, hanem rögtön a közeljövőbe, hiszen elektromos hajtása van a hosszan nyújtózó, négyajtós kupénak – igaz, nem részletezték ezt.
Legfontosabb jellegzetességként a kétszínű karosszéria említhető, világos és sötétkék árnyalatok emelik ki az egyébként is mozgalmas vonalvezetés szépségét. Különleges az utastérbe bejutás, hiszen előre-hátra csúsznak az ajtók rejtett sínpályán, és B oszlop híján kényelmesen lehet fészkelődni az ülésekben – leginkább a második sorban, hiszen mégiscsak 2+2 személyes sportkocsiról van szó.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!