A Byton fejlesztőmérnökei szerint nem kell attól félni, hogy a műszerfalra épített, 122 centiméter széles kijelző elvonja majd a vezető figyelmét az útról – erre a célra ott van a kormánykerék közepére helyezett táblaszámítógép –, hiszen az a látómező alatt található. A Shared Experience Display nevű kijelző a hatalmas első monitor mellett az első ülések hátára épített, a hátul utazókat kiszolgáló kijelzőket is jelent, a digitális tartalmak szabadon továbbíthatóak ezek között.
Az első óriáskijelző kezelésére a vezető kap egy 7 col képátlójú érintőképernyőt a kormánykerék közepére, a légzsákja fölé, az utasnak a két első ülés között elhelyezett, 8 col képátlójú érintőképernyő esik kézre, ezen kívül hangvezérlés és gesztusvezérlés is elérhető lesz.
Érdekes funkció, hogy a két első ülést 12°-kal befelé lehet fordítani, ez arra szolgál, hogy álló helyzetben az egymással beszélgető utasok könnyebben egymásra nézhessenek. A Byton most csak az M-Byte nevű elektromos szabadidő-autó belsejét mutatta meg, magát az autót az év közepén leplezik le, és a Nanjingban most épülő üzemben még az idén megindul a sorozatgyártás.