Még az önvezető bérautók korában is megmarad a prémium-kiszolgálás, a Renault EZ-Ultimo elnevezésű tanulmányával mutatja meg a nagyközönségnek, hogy az ő fejlesztőmérnökei hogyan képzelik a drágább szolgáltatást. Természetes anyagokkal pakolják tele az utasteret, fa, márvány és bőr borít mindent, és olyan online-szolgáltatásokat is kínálnak, amelyet egyébként nem.
A Renault jövőképében az Ez-Go a taxi, az EZ-Pro az áruszállítás, az EZ-Ultimo pedig a limuzin-szolgáltatás kiváltására szolgál – minden esetben városi közlekedésről beszélünk. A karosszéria hossza 5,7 méter, szélessége 2,2 méter és 1,35 méter az alacsonysága, és ne feledjük, a padló alatt van az akkumulátor, tehát nem valami tágas a belső. A villanymotor az első kerekeket hajtja, a töltés vezetéknélküli, megfelelő infrastruktúra esetén folyamatosan dolgozhat a gép. Az EZ-Ultimo 4-es szintű önvezető technológiája azt jelenti, hogy néha előfordulhat olyan helyzet, ami emberi beavatkozást követel majd