A Toyota szerint a húszas években következik majd be a városi áruszállítás forradalmasítása, amikor a kisteherautókat kiváltják majd az e-Palette-hez hasonló önjáró dobozok. Ezek csúcsidőben embereket juttatnak el céljukhoz, ebédidőben ételt szállítanak, éjszaka pedig a boltok raktárait töltik fel a szintén önjáró dobozok segítségével, illetve ilyenkor látogatják meg a töltőpontokat.
A tesztüzemet a 2020-as Tokiói Olimpia idején akarják elindítani, addig még folytatják a nyolckerekű jármű fejlesztését, ebben a folyamatban pedig a technológiai partner Mazda (Wankel-motoros hatótávnövelő) mellett részt vesz majd az Amazon csomagküldő, a kínai Didi autómegosztó, a Pizza Hut étteremlánc és az Uber nevű autómegosztó is.
Alapvetően egy üres, önjáró dobozról van szó felhajtható ülésekkel, de specializálódott belsőt is meg lehet valósítani, például mobil butikot, szállodai szobát vagy akár orvosi rendelőt is be lehet rendezni a fedélzeten. Háromféle hosszal – 4-7 méter között – tervezik megvalósítani a prototípusokat, a CES kiállításon leleplezett prototípus 4,8 méter hosszú, 2 méter széles és 2,25 méter magas.