A Volkswagen és a kínai JAC konszern együttműködésében készül a kizárólag újenergiás járműveket kínáló Seat, avagy fonetikus írásmód szerint Xiyate márka, amelynél a kínai partner adja a technikát, a német cég pedig a Seat márka arculatához igazítja az autó megjelenését. Utóbbit, azaz a kiskategóriás szabadidő-autó külsejét ismerhetjük meg a védjegyhivatalba beadott ábrákon keresztül.
Épp csak a legszükségesebb dolgokhoz nyúltak hozzá, tehát a fényszórók formája lett háromszög alakú, az átalakított első lökhárítóba sportosabb, de funkció nélküli „szellőzőnyílásokat” helyeztek el, de például a motorháztető marad változatlan. Hátul is lecserélik a lökhárítót, itt van az egyedüli új, fém karosszériaelem, hiszen teljesen új a csomagtérfedél, ahol piros csík köti össze a lámpákat.
A JAC cég egyébként rögtön két műszaki tartalommal kínálja ezt a típust, az iEV6S és iEV7S között teljesítményben és akkumulátor-kapacitásban van különbség, előreláthatólag utóbbit veszik alapul a Xiyate modelljéhez. A 39 kWh kapacitású akkumulátortelep 280 km-es elméleti hatótávot biztosít (a reklámozott 350 km a kevésbé reális, állandó 60 km/h-val haladáskor jön ki), az első kerekeket pedig 115 LE/270 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajtja.