A 2+2 üléses utastérrel ellátott ItalDesign DaVinci tanulmány különlegessége, hogy az utastér megközelítésére szolgáló felfelé nyíló ajtók hatalmas méretűek. A Genfi Autószalonon kiállított példány hajtásáról annyit árultak el, hogy az akkumulátoros-elektromos. Azonban az olaszok nem akarnak egy potenciális ügyfelet sem elriasztani, ezért azt is elárulták, hogy 4,0 literes V8-as biturbóval és összkerékhajtással is megvalósítható a DaVinci.
Eladó az autó, mármint nem a konkrét példány, hanem a tervek, az ItalDesignnak ugyanis nincs kapacitása a sorozatgyártásra. Persze az ügyfél kérhet változtatásokat is a megjelenésen és a belső téren is – utóbbinál digitális kijelzők és tetőtől talpig Alcantara a meghatározó –, hiszen gyakorlatilag egy padlólemezt értékesítenek az olaszok.
Erre középkategóriás méretű, gyakorlatilag bármilyen hajtással rendelkező autót fel lehet építeni, és az olaszok tapasztalatai/segítsége a garancia arra, hogy az ebben a kategóriában még ismeretlen gyártó is megfelelő minőségben tudja majd előállítani az autókat.