A brüsszeli gyárban készítik majd az Audi e-tron akkumulátoros-elektromos hajtással szerelt szabadidő-autót, amelyet tanulmányként már ismerünk a 2015-ös Frankfurti Autószalon óta, a sorozatgyártású változat leleplezésére pedig augusztusban kerül majd sor. Nem akarták még egyszer megmutatni a tanulmányt a kiállításon, helyette pár álcázott prototípust küldtek a genfi utcákra.
Az álcázás egyébként csak mintás fólia-dekorációt jelent, hiszen gyakorlatilag már készen van a nagyjából Q5-ösnek megfelelő méretű, de annál karcsúbbnak látszó jármű. Utóbbi annak köszönhető, hogy kevesebb hely kell a technikának, így pedig több hely jut az öt utasnak és a csomagjaiknak. Az Audi e-tron technikáról annyit árultak el, hogy 150 kW teljesítményű töltővel is lehet majd táplálni az akkumulátort, a tanulmány 500 LE/800 Nm teljesítményű volt, akkumulátora pedig 96 kWh kapacitású.