612 lóerős teljesítménnyel és 950 Nm-es nyomatékkal rendelkezik az Aston Martin első villanyautója, amely alig pár héttel a Sanghaji Autószalonon történt hivatalos bemutatását követően mozgás közben is debütált, a Formula E világbajnokság aktuális, Monte Carlo-ban megrendezésre kerülő versenye előtt, ahol a háromszoros Le Mans-győztes Darren Turner ment az autóval pár kört az F1-es pályán.
A Rapide E nevű limuzinnál a V12-es szívómotor, a váltó és a benzintank helyére kerül a karbon-kevlár tokba épített 65 kWh kapacitású akkumulátor, míg a hátsó kerekeket hajtó két darab villanymotor a csomagtér padlója alatt található. Mindössze 155 darabot építenek kézi munkával ebből a különleges villanyautóból, amely az Aston Martin számára a kizárólag villanyautókat kínáló újjászülető Lagonda márka előzetese. A 800 V-os feszültségű akkumulátort akár óránként 500 km-nyi energiával is lehet tölteni (800V, 100 kW), a szabványos hatótávolság egyébként 320 km.
A villanymotoros hajtás miatt teljesen sík padlólemezt tudtak készíteni, és a hátsó diffúzor is sokkal hatásosabb az eredetinél annak köszönhetően, hogy nem kell a kipufogórendszernek helyet adni. Az utastérben az új üzemmódválasztó illetve az analóg műszereket kiváltó digitális műszeregység jelenti az újdonságot az Aston Martin Rapide E esetén.