A Renault-Nissan-Mitsubishi konszern jól áll villanyautók tekintetében, Európában a Renault Zoé a piacvezető, világszinten a Nissan Leaf a sláger, és egyedüliként ők keresnek pénzt az ilyen autóikkal. Következőként a kínai piacot akarják meghódítani egy kifejezetten olcsó elektromos autóval, amelyet a K-ZE elnevezésű tanulmány előlegez meg nekünk.
A Renault Kwidre épülő autóról annyit árultak el, hogy 250 km-es elméleti hatótávolsága lesz, és kettős töltőberendezés van a fedélzetén, tehát konnektorról és nyilván töltőberendezésekről is lehet táplálni a telepet. Korábban arról beszélt Carlos Ghosn, hogy egy – támogatások után – 8000 dolláros, azaz 2,2 millió Ft-os elektromos autóval lépnek piacra Kínában, minden bizonnyal a K-ZE-ről beszélt. A sorozatgyártást az eGT New Energy Automotive Co végzi majd, ami a Dongfeng és a Nissan közös vállalkozása, egyébként pedig igyekeznek majd a felvevőpiacokhoz közel gyártani az autót.
De a K-ZE-n kívül is bőven lesz újenergiás autója a Renaultnak, a 2019 elején bemutatkozó új clio hibrid változata 2020-ban érkezik, ekkor dobják majd piacra a hálózatról tölthető hibrid hajtással szerelt (zöld rendszám) Mégane és Captur modelleket, amelyeknél szívó-benzinmotort és nagy teljesítményű villanymotort alkalmaznak.