Szeptember 4-én leplezi le a Mercedes-Benz márka az első EQ autóját, az EQ C elnevezésű szabadidő-autót, de addig is igyekszik a figyelem középpontjába állítani az új almárkát. A Pebble Beach-i rendezvénysorozaton leleplezett EQ Silver Arrow nevű tanulmányautót az 1937-es W125-ös rekordautó ihlette, és ahogy akkoriban a benzinmotor volt a csúcstechnika, ma az elektromos hajtásé a főszerep.
Az 5,3 méter hosszú, 1 méter lapos karosszéria különösen áramvonalas lett, kiemelt figyelmet érdemelnek a kerekek első felét borító dísztárcsák. Az egyenként 168 küllőt tartalmazó alufelnik rózsaarany-metál színűek, ez EQ-jellegzetesség, elöl 255/25 R24, hátul 305/25 R26 az abroncsméret, a Pirelli csillagokat helyezett el a speciális abroncsok futófelületén. Karbonból sütötték az elemeket, amelyekre aztán több réteg alubeam silver elnevezésű fényezést locsoltak, természetesen még így is bőven akad látható karbon.
A vezetőfülke sajátossága az előrehajtható műszerfal, egyébként hagyományos anyagokat – bőr, alumínium, mogyorófa – használtak a modern elemek mellett, például az egész szélvédőt vetítőfelületként tudja használni az elektronika. Versenypályán vezetési tanácsokat tud megjeleníteni itt az EQ Silver Arrow. A négypontos biztonsági öv a versenysportra utal, az ülésbe épített légsál viszont az utcai autók sajátja. Az egyébként csendes villanyautónál menüből lehet kiválasztani például az aktuális F1-es versenyautó üvöltését, vagy az utcai AMG V8-asok öblös hangját.
A Mercedes-Benz EQ Silver Arrow esetén a padlóban helyezték el a 80 kWh kapacitású akkumulátort, ami a WLTP-módszer szerint 400 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé, a hajtómotor 750 lóerős csúcsteljesítményű.