Elsősorban a harcjárművek számára fejleszti a Kalasnyikov konszern az elektromos hajtását, de azzal majd a szabadpiacon is megpróbálnak sikeresek lenni. A fejlesztés már abban a stádiumban tart, hogy a mérnökök elkészültek az első részegységekkel, amelyeket egy 1970-ben gyártott Moszkvics kombi – Izs-21252 – karosszériájába építve mutattak be az Army-2018 kiállításon.
A CV-1 névre keresztelt, babakék színű autó egy 300 lóerő tartós, 680 lóerős csúcsteljesítményű villanymotort kapott. Ennél fontosabbnak tartják azonban a saját fejlesztésű, 50x50x100 cm méretű dobozban elhelyezkedő fedélzeti töltőberendezést/invertert és vezérlőelektronikát, ami akár 2000 A erősségű töltőáramot is képes kezelni. A CV-1-es esetén 90 kWh kapacitású a lítium-ion akkumulátor, ami 350 km-es hatótávolságot tesz lehetővé.