Épp csak pár hónap előnyt kapott a Hyundai Ioniq nevű modellje a padlólemez-társ, szabadidő-autó karosszériával rendelkező Kia Niro-tól, hiszen a hibrid és hálózatról tölthető hibrid után máris itt van az akkumulátoros-elektromos kivitel. Egyedi első-hátsó lökhárítóval jön az EV utónevű változat, a töltőcsatlakozó a tigrisorr-hűtőrács jobb oldalán helyezkedik el, a nappali menetfény nyíl alakú.
Alaphelyzetben 39,2 kWh kapacitású a lítium-ion telep, felár ellenében 64 kWh kapacitás is választható, a szabványos hatótávolság előbbi esetben 240 km, utóbbinál 380 km; mindkét érték jelentősen meghaladja a Soul EV hasonló értékét. A Dél-Koreában megrendezett, 5. Nemzetközi Elektromos Jármű Kiállításon bemutatott Kia Niro EV talán az év vége felé érkezik meg Európába.