Komfortos, jó útfekvésű futóművével, tágas utasterével és takarékos motorjaival a Peugeot 406 nem csak hazájában biztosította előkelő piaci pozícióját.
Category
Egyéb
Egyéb
Használt autó: Audi 100 és A6
A kilencvenes évek elején bevezetett Audi 100-hoz hasonlóan az első A6-os generáció is a szürkeimport legkedveltebb típusai közé tartozott, s gyakorlatilag ezerszámra érkezett a nyugat-európai országokból.
Egyéb
Használt autó: Toyota Carina II, Carina E és Avensis I
Elég csak körbekérdezni az autóvezetőket, ki milyen hibákkal küszködik pár éves autóján. Legtöbbjük biztos említ egy-két dolgot, s vannak, akik hosszasan sorolják a gondokat. Egy azonban biztos, olyan nincs közöttük, aki Toyota Carinával vagy Avensisszel jár, a középkategóriás japán limuzin ugyanis még idősebb korában is makkegészséges.
Egyéb
Használt autó: Opel Astra G (1997-2003)
Az Opel nem ma kezdte az Astra, illetve jogelődje, a Kadett gyártását, megfelelő rutint szerzett a célcsoport elvárásainak teljesítésében. A VW Golf megjelenését követően presztízsokokból még inkább rákapcsolt, hogy növelje alsó-középkategóriás modelljének versenyképességét. Kiváló példa erre a G széria.
Egyéb
Palik és Kis egy csapatban
2004. január hatodikán 12 és 13 óra között a Kis-Czeglédi és a Palik-Darázsi kettősök szinte egyidőben kényszerültek időnek előtte befejezni a 26. Telefónica-Dakar Rally-t. Azokban a percekben mindkét csapat egy éves felkészülése, rengeteg munkája és egyben a dédelgetett álmuk, hogy sikeresen teljesítik a versenyt lett semmivé.
Egyéb
Konditerem
Az előző E-osztály (W210) legizmosabb darabját 1996 októberében mutatta be a német tuningcég. A világ leggyorsabb szedánjaként köztudatba ivódott E V12 az SL (R129) 7255 köbcentiméterre növelt hengerűrtartalmú motorját kapta. A hengerenként négyszelepes, 582 lóerős erőforrás 4,9 másodperc alatt gyorsította 100 km/órás sebességre a körlámpást, a végsebesség pedig elérte a bűvös 330-as tempót.
Egyéb
Ha nem Suzukit, akkor…
A Skoda Felicia 1995-ös megjelenésével még senki sem tudta előre, mennyire nagyszabású terveket szövöget a jövőben a Volkswagen a nagy múltú cseh márkával kapcsolatosan. A kívülálló számára csupán annyi derült ki, hogy a Favoritot alaposan átdolgozta a német óriás fejlesztőgárdája, ami az egykori keleti blokk egyik kedvencének igencsak a javára vált.