A G Astra fejlesztésének kezdetekor mintegy 33 év házon belüli tapasztalat állt a konstruktőrök rendelkezésére, ami meg is látszik a minőségén, tartósságán, megbízhatóságán és szolgáltatási szintjén. Minden téren osztálya élmezőnyéhez tartozik, igaz, a 98-as évjáratoknál előfordult néhány apróbb gyermekbetegség. A kormányszerkezet tömítetlensége miatt 1998-ban, a háromajtósok első üléseit előredöntő
mechanika okán pedig 2000-ben rendelte be a cég ezen típusokat ingyenes javításra.
Nem véletlen hát, hogy kontinensünkön különösen kedvelt a G Astra, Magyarországon ráadásul toronymagasan vitte a prímet a Toyota Corolla, a Ford Focus, a VW Golf, a Renault Mégane és a Citroen Xsara társáságában, mivel az egykor Szentgotthárdon gyártott előd számos márkahű opelost termelt ki a 90-es években. Használtan ezért igen bőséges választékból lehet szemezgetni, az árak egy korai, 140-150 ezer
kilométert futott, kis motoros példány esetében 1,7 millió forinttól indulnak, a néhány éves, jól felszerelt, kevés kilométert futott dízelekért viszont akár a 4 milliót megközelítő összeget sem átallanak elkérni eladóik.