A rajzpályázat témájának megfelelően a gyerekek kedvenc családi autójukat örökítették meg. Az értékes fődíj is valószínűleg megmozgatta a gyerekek fantáziáját, hiszen a kategória-győztesek egy egész hétvégére szóló autóhasználatot nyertek. A rajzpályázat sikerét bizonyítja, hogy 320 remekmű érkezett az ország minden pontjáról. Az eredményhirdetésre 2007. október 6-án, a budapesti Millenáris Teátrumban került sor.
Az autóvásárlás során az anyagi lehetőségeken kívül meghatározó szerepet játszanak az érzelmek is. Az emocionális döntés fokozottan igaz a prémium szegmens márkáira, így a csillagos viselő autókra is. Megfigyelhető, hogy kisgyerekek többnyire a prémium kategóriába tartozó autómárkákat sorolják kedvenceik, álomautóik közé.
Az autó központi szerepet játszik a kisgyermekes családok életében: a gyerekek általában autóval jutnak el óvodába, iskolába, a nagyszülőkhöz, kirándulásokra. Az autó mindennapi életük meghatározó szereplője, amelyeket – a gyerekszobákhoz hasonlóan – játékokkal, vagy akár a kedvenc rajzfilmfigurával díszített napellenzővel varázsolnak hangulatossá.
A csillagos márka rajzpályázatával most lehetőséget adott a gyerekeknek, hogy teret engedjenek képzelőerejüknek, és megörökítsék álmaik családi autóját. A rajzolási kedvhez minden bizonnyal hozzájárult a vonzó fődíj, a családi autó hétvégi használata. A márka hazai vezérképviselete által meghirdetett rajzpályázatnak köszönhetően a győztes gyerekek és családjuk közös élménnyel gazdagodnak, hiszen az együtt eltöltött hétvégén számtalan felejthetetlen pillanatot élnek át együtt.