Az elmúlt év hasonló időszakához képest az eladási mutató 57 százalékos növekedést jelez, ami egyértelműen a márka további erősödését mutatja a Polar Mobil eddigi területein (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Románia, Bulgária és Szerbia). A vállalat a dinamikus növekedés folytatását várja az év hátralévő részében is. Ennek fontos lépése lehet az augusztus elején nyitó második Polar Mobil kereskedés Horvátországban, miután a cég januártól átvette a Horvát és Szlovén piacokat is.
A régióban egyelőre hazánk vezet az eladások terén, 2008 első négy hónapában Magyarországon 156 vásárló választotta a skandináv eleganciát, ami több mint 60%-os növekedés az előző év hasonló időszakához képest. Az első negyedévben Saab lett a második leggyorsabban növekvő autómárka a hazai eladási listán. Ugyanakkor a régió többi országában is kiugró ütemben növekedtek az eladások az idén, Romániában 28, Csehországban 150%-kal több Saab talált gazdára, mint 2007 első harmadában.
A márka várakozásai szerint a növekedés 2008-ban tovább folytatódik az újabb márkakereskedések megnyitásával. Ezekből az első, augusztus elsején nyílik Zágrábban. A PSC Zagreb, a zadari Auto Centar Mitrovic után a második Polar Mobil márkakeresekedés lesz Horvátországban, ami tovább erősítheti a svéd márka jelenlétét a régióban.