2003 augusztus 1. és 2004. május 31. között 14 %-kal 5,06 milliárd euróra növelte forgalmát a konszern. A nyereségét is növelni tudta a cég a tavalyi évhez képest annak ellenére, hogy a fejlesztésbe fektetetett összegek mellett a 911 új generációjának piaci bevezetése is a küszöbön áll.
Az első 10 hónap alatt összesen 61.496 gépkocsit szállítottak ki, ami 18,2 %-os növekedést jelent az előző évi eredményhez képest. A növekedés motorja a Porsche Cayenne modell volt. Május végéig 31.896 terepjárót szállított ki a márka; a 2002 decemberében bevezetett modellből az előző üzleti évben 12.343 autó talált gazdára.
A 911 modellcsalád kiszállításai 19,9 %-kal 18.986 darabra csökkentek, míg a Boxster modellből 10.490 darabot szállított ki a márka, ami 34,3 %-os csökkenést jelent az előző évhez képest. A Porsche AG 14,9 %-kal növelte termelését az első 10 hónap során, összesen 66.454 gépkocsi került le a futószalagról az első 10 hónapban. Ebből 34.612 darabot tett ki a Cayenne modell, 20.547 darabot a 911 modellcsalád (-17,9%) és 11.121 darabot a Boxster modell (-31,5%). A csúcsteljesítményű Carrera GT modellből 174 darab készült.
Az eredmények egy újabb rekordévet helyeznek kilátásba, a 2003/04 üzleti évben összesen 75.000 gépkocsi kiszállítását tervezi a Porsche AG az előző évi 66.803 darabos kiszállításhoz képest.