Műszakilag az M5 alapjaira épül a rettegett Grand Turismo, tehát mindenben megegyezik a sportlimuzinnal: ötliteres V10 motorja 507 lóerőt teljesít, forgatónyomatéka pedig 520 Nm, amit hétfokozatú SMG, azaz szekvenciálisan is kapcsolható automatikus sebességváltó továbbít a hátsó kerekekhez. Az 1710 kilogramm súlyú „vadászbombázó” (a szénszál-erősítésű műanyag tető alkalmazásával 5 kilót fogyott a kocsi) ezáltal 4,6 másodperc alatt sprintel százas tempóra, csúcssebességét pedig 250 km/órában korlátozza az elektronika. A polgári 6-os modellektől mélyebbre húzott, méretesebb levegőbeömlő nyílásokkal megspékelt orrkötény, küszöbtoldatok, diffúzorral ellátott hátsó lökhárító, 19 colos könnyűfém keréktárcsák, továbbá négy kipufogócső különbözteti meg az M6-ost.
Újabb MegaloMániás
by
Autó Motor
2005. Január 14. 00:00