Az új munkaköre mellett a nemzetközileg elismert marketing szakértő a Pappas Csoport teljes körű stratégiai marketing felelőse marad, és továbbra is a DaimlerChrysler cég sajtószóvivője lesz.
A Pappas Csoport 1990-ben hozta létre az MB-Auto Magyarországot Budapesten. Ma a Csoport Magyarországon öt Mercedes-Benz márkakereskedést és műhelyt működtet: kettőt Budapesten, a többit Székesfehérváron, Pécsen és Szegeden. A cég jelenleg a Mercedes-Benz illetve a Smart márkákkal foglalkozik. Az MB-Auto Magyarország 400 alkalmazottal dolgozik, és éves forgalma 200 millió euro.
Friedrich Lixl tanulmányait a müncheni Bayer Reklám és Marketing Akadémián kezdte, ahol direktmarketing szakértői diplomát szerzett. Ezt követően a svájci St. Gallen Főiskolán tanult tovább, majd elvégezte az INSEAD Business School-t a francia Fontainebleau-ben és Szingapúrban. A marketing- és menedzsmentképzéseket az angliai Kingston upon Thames Direkt Marketing Intézményében folytatta. Lixl részt vett többek között a DaimlerChrysler Csoport LEAD képzési programján, továbbá a Mercedes-Benz Marketing Akadémiát is elvégezte Stuttgarban és Fuschlben (Ausztria). A termékdizájn tanulmányait a Central Saint Martins Art of Design London Kollégiumban fejezte be. A MB-Auto Magyarország új ügyvezető igazgatója 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezik a projekt- és marketingmenedzsment területén. Pályafutása alatt Bangkokba, Hongkongba és Londonba is eljutott. Ez utóbbi helyen négy évet tevékenykedett senior menedzseri munkakörben a DaimlerChrysler Csoport ügyfélkapcsolat-menedzsment felelőseként. Friedrich Lixl 13 éve dolgozik a Pappas Csoportnál: 2000 óta a marketingrészleg vezetője, ahol a márkaépítésért és a szervezésfejlesztésért felel. Ezen kívül a vállalati csoport és a cégtulajdonos szóvivőjeként dolgozik.
A Pappas Csoport 2200 alkalmazottat foglalkoztat, éves forgalma pedig 1,12 milliárd euro.