A nemrégiben létrejött cég frissen kinevezett első embere saját célkitűzéseiről, és a háromgyémántos márka hazai kilátásairól nyilatkozott.
Az MM Import célkitűzése, hogy a Mitsubishi márka minél előbb elérje Magyarországon a hírnevéhez méltó imázst, ismertséget, és persze piaci részesedést – nyilatkozta Kovács Tamás.
– Első feladatként a Mitsubishit a három legkedveltebb japán márka közé kívánjuk juttatni. Szilárd alapnak tartom, hogy Magyarországon a márka elismertsége igen jó, és a Mitsubishi tulajdonosokra erős márkahűség jellemző. Ez a személyautókra (Colt, Lancer stb.) és a haszongépjárművekre (L200), terepjárókra is igaz (Pajero). További előny, hogy a márka identitása (szenvedély, teljesítmény, tökéletesség) is megalapozott, és jól tükröződik modelljeinken.
A sportsikerek és a nemzetközi elégedettségi felmérések is jól bizonyítják mindezt. Az importőri tevékenység sikerének alapja a márka szolgáltatási színvonalának javítása és a márkakereskedői hálózat támogatása. Létrehoztunk egy alkatrész-raktárbázist Budapest mellett, és gépjármű készletünk lehetővé teszi a kereskedők és az ügyfelek gyors kiszolgálását.
Emellett a Mitsubishik kiváló ár/érték aránnyal vesznek részt a vevőkért folytatott versenyben. Fontos lépés az országot lefedő márkakereskedői hálózat további bővítése. Ebben számítunk a jelenlegi kereskedők együttműködésére és olyan új partnerek jelentkezésére, akik megfelelő elhivatottsággal és szakmai professzionalizmussal képesek velünk együtt képviselni a Mitsubishi márkát. Az elmondottak alapján reális célunk, hogy az első teljes évben 1-1,5%-os piaci részesedést érjünk el – mondta Kovács Tamás.