A gyár két új fejlesztésű modellt is bemutatott, melyek megértek a sorozatgyártásra. Az egyik egy SUV, melyet az aktív életstílus kedvelőinek szánnak. Az új autót (nevét még nem hozták nyilvánosságra) alacsony középsúly, kiváló manőverezhetőség jellemzi, és a vadonatúj fejlesztésű felfüggesztések garantálják majd, hogy bármilyen körülmények között élvezet legyen a vezetése. Az autót a tervek szerint Japánban 2005 végén kezdik forgalmazni. Az új jármű a Mitsubishi újonnan fejlesztett, 2,4 literes, aluminium “világmotorját” kapja, melyet a Daimler-Chrysler csoporttal és a Hyundai-al közösen gyártanak ez év tavaszától. Az új motor a tervek szerint évi majd kétmillió példányban készül, és mintegy 15 milliót terveznek eladni belőle. Japánban, Koreában és az USA-ban egyaránt gyártják majd.
A gyár másik újdonsága az egyelőre New Concept Minicar névre hallgató, futurisztikus formájú miniautó, mely hosszú tengelytávjának köszönhetően magas passzív biztonságával, tágas tereivel, és mindenekelőtt meghökkentő formájával kelt majd feltűnést. Az új kisautó egyértelműen a fiatalabb generációt célozza meg. A kocsit jelenleg 0,6 literes motorral szerelte fel a cég, hogy illeszkedjen a minicar szabványokhoz. Japán forgalmazását 2006 elejére tervezik, a külföldi értékesítésről a gyár még nem döntött.