Elsősorban a pilóták és a csapattagok kényelmének biztosítására szolgál, a versenyekhez kapcsolódó hivatalos eseményeken azonban a média és a szponzorok képviselőinek lesz fenntartva.
Az Iveco Irisbus tovább erősítette partneri kapcsolatát a Ferrari csapattal, akiknek már 2002-ben is szállított egy hasonló járművet, 2006-ban pedig egy Proxys minibuszt..
A jármű műszaki jellemzői
A Domino HDH buszt 450 LE teljesítményű, az Euro V környezetvédelmi előírásoknak megfelelő Cursor 10 motor hajtja Eurotronic rendszerű erőátvitelen keresztül. A jármű a Ferrari logóknak és az exkluzív Scuderia Ferrari vörös színnek köszönhetően feltűnő jelenség, belső terét pedig teljesen átformálták a csapat igényeinek megfelelően.
A lakóbusz három, tolóajtókkal elválasztott szobát rejt: egy tárgyalótermet, amelyben egy számítógép, műholdvevőhöz kapcsolódó DVD/LCD tv csatlakozókat rejtő asztal, valamint két, köréjük elhelyezett kanapé található. Egy irodarészt, amelyben három munkahely, egy ruhásszekrény, valamint egy beépített, polcokkal ellátott szekrény kapott helyet (ebből a részből nyílik a mosdó, amelyben még a mosdókagyló is Ferrari-vörös). Végül pedig a pilóták pihenőszobáját, amelyben masszázsfotel, két munkahely karosszékkel, LCD TV, ruhásszekrény, polcos szekrény és egy, a vezetőfülke mögött elhelyezett lehajtható ágy került. A vezetőfülkében a sofőr ülése mellett még egy utasülés is található. A belső burkolat politúrozott fa, illetve vörös színű szövet.
Az általában csomagtérként szolgáló térben kapott helyet a generátor, a légkondicionáló berendezés és az elektromos vízmelegítő. A busz tetején a lámpatestek, ventillátorok és a műholdvevő-antenna tárolására szolgáló doboz található, valamint ide kerültek az akár 50 vendég befogadására is alkalmas étterem ponyvatetejének rögzítési pontjai is.