A Peking Klub a Magyar Olimpiai Bizottság és az Olimpikonokért Kft. közös kezdeményezése, amely a 2008-as pekingi olimpiai játékokra készülő sportolók felkészülésének lehetőségeit, életkörülményeit hivatott javítani. Ehhez hasonló támogatási program a 2000-es sydneyi, majd a 2004-es athéni olimpia előtt is sikeresen működött. A 2007. július 22-én útjára indult Peking Klub alapítója Tóth Tamás, a Planet Befektetési Zrt. vezérigazgatója és Szalay Balázs

A Peking Klub júniusi nyitó rendezvényén 30 olimpikon, míg július elején további 10 versenyző vehetett át egy-egy SEAT Leon FR típusú autót. A második átadáson Horváth Patrícia (vízlabda), Lőrincz Tamás (birkózás), Horváth Viktor (öttusa), Pars Krisztián (atlétika), Kővágó Zoltán (atlétika), Bedák Pál (ökölvívás), Boulsevicz Bea (úszás), Verrasztó Dávid (úszás), Barta Nóra (műugrás) és Knapek Edina (vívás) került az elit klubba. A nyár folyamán összesen hatvan, a 2008-as ötkarikás játékokra készülő sportoló csatlakozik a klubhoz.  A 60 új gépkocsi 2008. július végéig lesz a sportolóknál, de utóbb kedvezményesen megvásárolhatják azokat.

A dízel Leon FR hajtásáról egy 170 lóerős 2.0 TDI erőforrás gondoskodik, amely konstrukció hatfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakozik. Áttervezése eredményeképpen teljesítménye a 4.200 percenkénti fordulatszámnál megjelenő 125 kW (170 LE) értékre nőtt, miközben maximális forgatónyomatéka 320-ról 350 newtonméterre emelkedett, amely már 1.800 percenkénti fordulatszámtól rendelkezésre áll. Az eredmény figyelemre méltó: a Leon FR gyorsulása és általános menetteljesítményei kiemelkedőek, amint azt a 214 kilométer/órás csúcssebesség és az álló helyzetből 100 kilométer/órás tempóig tartó mindössze 7,3 másodperces gyorsulás is jól mutatja. A menetteljesítményekhez hasonlóan figyelemre méltóak az üzemanyag-fogyasztás adatai is, amelyek alapján inkább számítanánk egy gazdaságos kisautóra, semmint egy nagyteljesítményű, sportos modellre. Országúton a Leon FR ugyanis mindössze öt litert igényel 100 kilométerre, de fogyasztása még városi forgalomban sem emelkedik nyolc liter fölé, a városi és városon kívüli vegyes ciklus során pedig alig haladja meg a hat litert 100 kilométerenként.

A másfél hete klubtaggá vált sportolók közül többen már meg is tapasztalták a Leon dinamikáját, és friss vezetési élményekkel tértek vissza a rendezvényre. Balogh Gábor olimpiai ezüstérmes, világ- és Európa-bajnok öttusázó a következőket mondta: „Élvezem, hogy a SEAT Leonban ennyi ló van alattam, az öttusában olykor az egyik sok… Nem ez a kedvenc számom, de a hamarosan sorra kerülő vb-n az a célom, hogy a végelszámolásnál ismét előkelő helyen végezzek.”

Benedek Dalma a múlt hét végi spanyolországi Eb-ről hazatérve hódolthat ismét egyik kedvenc elfoglaltságának, az autóvezetésnek: „A Peking Klubos találkozó után máris autózom egy jót Szolnokra, hiszen a vb-re készülve ismét edzőtáborba költözünk. A kontinesbajnokságon a K-2 500 méteren begyűjtött aranyérem nagyon felvillanyozott: a párommal, Paksy Timivel legalább olyan jól kijövök, mint útitársammal, a SEAT Leonnal. Az olimpiáig maradnék ennél a felállásnál, vagyis szeretnék Pekingben is kajak kettesben versenyezni, és hasonlóan repeszteni, mint a minap Spanyolországban!”
 
A Peking Klub kiemelt főszponzora a Planet Leasing és a SEAT, főszponzora az Uniqa Biztosító, a Raiffesien Bank, az LG Mobile, a Pirelli, szponzora az E.ON, az adidas és a T-Mobile.