A 3,3 literes, V6-os benzinmotorral és két segédvillanymotorral felszerelt masina legnagyobb összteljesítménye 272 lóerő, végsebessége 200 km/h, gyorsulása 7,6 s, átlagfogyasztása 8,1 l/100 km, CO2 kibocsátása pedig 192 g/km. Esetében nem a szuper alacsony károsanyag-kibocsátás és a takarékosság, hanem a dinamizmus fokozása volt a tervezők célja. A két járműkategóriával lejjebb jellemző környezetterhelés a fejlett technikának csak kedvező következménye. A jármű CVT sebességváltóval felszerelt, hagyományos mechanikus összkerékhajtási rendszere azonban nincs, a hátsó kerekeket szükség esetén külön villanymotor hajtja. A Lexus RX400h induló ára 16 365 000 Ft.
Mindeközben az anyacég, a Toyota az általuk Európában forgalmazott modellek közül minden idők legkisebbjét, az Aygót vezette be Magyarországon. A városi mini alapára 1 literes, 68 lóerős háromhengeres VVTi benzinessel, három ajtóval, két légzsákkal, blokkolásgátlóval, négy személyre szabott utastérrel és számtalan geggel 2 195 000 forint. Az ötajtós kivitel ennél 75 ezerrel drágább, a robotizált váltó felára 155, míg a légkondicionáló berendezésé 200 ezer forint. A többek között két oldallégzsákot, s néhány további kényelmi és optikai kiegészítőt magába foglaló Aygo+ csomag 180 ezerrel, a még több és dögösebb extrát felvonultató Sport pakk pedig 320 ezerrel dobja meg a vételárat. Érdekesség, hogy az apróság feláras tételei között a hasznos rakodóterekbe tökéletesen illeszkedő utazótáska, hátizsák és kesztyűtartó doboz is megtalálható