A 3,4 literes, 304 lóerős boxermotor hajtotta modellekből csupán 700 illetve 500 darabot gyárt a cég, az exkluzív Boxstereket ráadásul kizárólag „Carrera-fehér” színben. A 19 colos kerekekkel büszkélkedő Boxster különkiadást három szürke, hosszanti díszcsík is megkülönbözteti, csakúgy, mint a szürke vászontető. A vezetői környezet nívóját fehér számlapos műszerek, fekete bőrülések és az egyediségről tanúskodó, számozott plakett emelik. A Cayman Design Edition 1-es is három csíkkal büszkélkedhet, igaz, e modellnél a vásárlók több szín közül választhatnak. A kupénál adaptív futómű és 5 mm-rel szélesített nyomtáv felel a stabil kanyarvételért.
A limitált verziókon kívül tartogat még újdonságot a Porsche, ugyanis a márka első embere, Wendelin Wiedeking egy beszédében elmondta, hogy a Cayenne megkapja a VW 3,0 literes, V6-os dízelmotorját. A 240 lóerős gázolajos motor jóval takarékosabb az eddigi 3,6 literes, benzines „alapmotornál”, s nagyobb nyomatéka révén még jobban is passzol az SUV karakteréhez. A gyártó 10,0 liter körüli átlagfogyasztást ígér, ami az összkerékhajtás, a magas felépítés és az önsúly fényében kiválónak mondható. De a dízel érkezésével sem állnak le a fejlesztések, az oly régóta várt hibrid Cayenne is hamarosan valóság lesz, s 2010-ben már a márkakereskedésekben lehet.