Júliusig a BMW és MINI szalonokban mintegy 544 850 autót értékesítettek szerte a világon. Ez 0,2 százalékos növekedést jelent, ami önmagában nem jelentős, de figyelembe véve a BMW modellek életciklusát, nem kis teljesítmény: az 5-ös BMW régi modellje az idén futott ki 7 év után és július elején mutatkozott be az új. A 3-as BMW Coupé, Cabrio és Compact változata tavasszal újult meg, és a 7-es BMW palettája is az év első felében teljesedett ki. Áprilisban érkezett meg a BMW új roadstere, a Z4-es, ami már júniusra piacvezetővé vált kategóriájában.
Az új modellektől a BMW az eladások további növekedését várják, így a cég vezetői az év végére a tavalyi rekordévnél is nagyobb forgalmat várnak. Ehhez a MINI hihetetlen sikere is hozzájárul: az idei első hat hónapban 44%-kal több fogyott a brit-német kisautóból.
Érdekesség, hogy az idei első félévben az Egyesült Államokban a BMW eladásai meghaladták a márka tradicionálisan legnagyobbnak számító hazai piacának, Németországnak eladásait. A kék-fehér márka leggyorsabban fejlődő piaca Kína, ahol 37,3%-kal több BMW-t adtak el, mint az előző év azonos időszakában.