A SEAT vezérképviselet most elsőként, egy kimondottan TDI motorokra szabott tuningprogramot vezet be Magyarországon. Az Adrenaline Power Box igen jelentős teljesítmény- és nyomatéknövekedést eredményez. A változás modelltől függetlenül nagyjából azonos arányú.
Egy gyárilag 103 kW (140 lóerő) teljesítményű és 320 Nm-es legnagyobb forgatónyomatékú Altea 2.0 PD TDI 122 kW-ot (166 lóerőt) és 380 newtonmétert ad le Adrenaline Power Box-szal.
Bármely TDI motoros SEAT tuningolására alkalmas a rendszer, az Ibiza 1.4 PD TDI-től a 130 lóerős PD TDI Alhambráig. Egy 90 lóerős és 210 Nm nyomatékú dízelmotor az átalakítás után 105 lóerős, nyomatéka 260 Nm. A Leonban és a Toledóban is igen népszerű 110 lóerős TDI-ből az Adrenaline Power Box-szal 135 lóerőt, és 285 Nm maximális nyomatékot lehet kihozni. Még a 84,4 lóerős literteljesítményű SEAT Ibiza Cupra TDI teljesítménye is növelhető a rendszerrel, az eredeti 118 kW/160 lóerőről 139 kW-ra és 189 lóerőre. A nyomatékcsúcs 330 Nm helyett eléri a 396 newtonmétert.
Az Adrenaline Power Box nem a minél magasabb csúcsértékekre hegyezi ki a motort, hanem az eredetivel párhuzamosan futó nyomaték- és teljesítménygörbével minden fordulatszám-tartományban erősebbé és rugalmasabbá teszi az autót. Az Adrenaline Power Box szigorúan a gyári tartalékok kiaknázását szolgálja, az erőtöbblet nem terheli túl a hajtásláncot. Az importőri és márkakereskedői hátterű TDI tuningprogram nem veszélyezteti a gyári garanciát, az összes egyéb utólagos beavatkozással ellentétben. Beszereléssel együtt bruttó 220 000 forintba kerül az Adrenaline Power Box, az ár a modellektől függően egészen kis mértékben eltérhet ettől az összegtől.
A SEAT Adrenaline Power Box kifejlesztését az osztrák PBOX Austria Gmbh. végezte, amely cég kiváló minőségű termékeivel vált ismertté ebben a gyakran komolytalan és felelőtlen megoldásokat kínáló ágazatban. A márkakereskedői hálózatban elvégeztethető TDI tuning is fontos eleme a SEAT importőri stratégiájának, amelyben nagyobb szerepet szán a dízelmotoros SEAT-oknak.
A modern dízelek arányának növelését elősegíti a dízelek és a hasonló teljesítményű benzinesek közötti árkülönbség mérséklése, ami az Altea esetében már megvalósult, és amire a jövőben is jó esély van.