Ezzel a részesedéssel a magyarországi leányvállalat megőrizte vezető helyét az összes európai Goodyear leányvállalat között, tovább növelve előnyét számos nyugat-európai országgal szemben. Második helyen szintén egy közép-európai cég, a csehországi Goodyear leányvállalat áll.
Az online rendelés iránti igény növekedését a százalékos részesedésen kívül több mutató is alátámasztja: a rendszerbe bekapcsolódott kereskedők száma 2004 júniusa óta 221-ről 270-re nőtt Magyarországon, és a kereskedők közül egyre többen kizárólag csak ezen a rendszeren keresztül intézik megrendeléseiket. „A TireOnlineService (TOS) mellett várhatóan még idén bevezetésre kerül a TireOnlineService2, amely nem egy új rendelési rendszert takar, hanem a mostani TOS továbbfejlesztett változata” – jegyezte meg Malkócs Tamás, a Goodyear Dunlop Tires Magyarország Kft kereskedelmi igazgatója.