A beruházás biztosítja a két üzem munkahelyeit, sőt a következő esztendőkben 500 új munkahely jöhet létre. A termelés növelése megszilárdítja a jó és sikeres…
Budapest
Üzemanyag- hatékonyság General Motors módra
A General Motors, amely sport haszonjárműveinek és a négykerék meghatású kisteherautóinak továbbfejlesztését tervezte, gyártmányválasztékát ehelyett az üzemanyag-hatékony autók felé tolja el.
A Hyundai beindította az EURO2008 „Before service” kampányt
Az ebben a hónapban Ausztriában és Svájcban zajló UEFA EURO2008™ futballtornával egyidőben a Hyundai Motor Company, Dél-Korea legnagyobb autógyártója a bajnokság nyolc városában június 6. és 29. között kínálja az „EURO2008 Before Service” programot.
2009-re várható a SEAT új limuzinja
A SEAT új limuzinja „EXEO” néven jelenik majd meg. 2009-re tervezett piaci bevezetése mérföldkő a spanyol márka történetében, amely további szegmensek felé bővíti modellválasztékát. Az EXEO név erőteljes és fejlett technikát idéző hangzású, miközben kiemelkedő kvalitásokat sugározva sejteti a vezetés különleges élményét.
Információs irodát nyitott az Apollo Tyres Gyöngyösön
Az Apollo Tyres információs irodát nyitott azoknak a gyöngyösi és Gyöngyös környéki lakosoknak, akik többet szeretnének megtudni a 200 millió eurós beruházásáról.
Magyar vezető az Iveco élén kilenc országban
Az Iveco nyolc, Kelet-Európa északi területén elhelyezkedő országot (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Észtország, Litvánia, Lettország és Ukrajna) valamint - kilencedik országként - Finnországot magában foglaló régió vezetésével Gyöngyössy Istvánt bízta meg.
Csökkent az új autó regisztrációk száma, a VW még mindig vezető pozícióban
A JATO Dynamics, a világ vezető autóipari piackutató- és elemző cége mai jelentése alapján 2008 májusa az új autó eladások szempontjából lényegesen kedvezőtlenebbül alakult, mint az ígéretes év indulás. 7.2%-kal (101,551 db-bal) kevesebb új autó kelt el idén májusban, mint tavaly ilyenkor, így az össz-darabszám 1,314,775 db lett.
Az Audi 16 helyet lépett előre a J.D. Power rangsorában
A nemrég nyilvánosságra hozott „J.D. Power and Associates´ Initial Quality Survey 2008“ tanulmányból egyértelműen kiderül: az Audi az az autógyártó, amelynél a kezdeti időszak termékminősége a legnagyobb előrelépést produkálta – 16 helyet előrelépve, egészen a 10. pozícióig.