Ezzel a Mazda már 29 értékesítési ponton várja ügyfeleit Magyarországon.

Az Agria Mobil Egerben mintegy 60 millió forintos beruházással hozta létre márkakereskedését. „A Mazda, mint jónevű, megbízható márka, további  márkáink mellett nagyszerűen egészíti ki termékportfoliónkat, így alternatívát kínálunk azon ügyfeleinknek is, akik nagyobb vásárlóerővel rendelkeznek. A Mazdában van fantázia – ahogy azt az új modellek is bizonyítják – értékesítésében további növekedési potenciált látunk.” – mondta Farkas Tamás, a kereskedés ügyvezetője.

Az OMP Autóház (Debrecen) új létesítményében 300 m2-es, 10 autó befogadására alkalmas bemutatótermet alakított ki. Orbán András ügyvezető kiemelte: „13 munkatársunk mindegyike készségesen áll az érdeklődők rendelkezésére, legyen szó egy új Mazda2 vagy Mazda6 tesztvezetéséről, vagy akár egy régebbi Mazda szervizeltetéséről. Az új autó eladás mellett hangsúlyt fektetünk a vásárlás utáni szolgáltatásokra is, 5 állásos szervizünkben a legkorszerűbb technikai eszközök biztosítják a gyors és precíz munkavégzést.”

A konszernen belül nagy autópiaci múltra visszatekintő Móczás család az (Móczás K Autócentrum – Szeged, Baja) ügyfélcentrikus szolgáltatásban látja új márkája, a Mazda sikerét. „Két szalonunkban ügyfeleink személyre szabott ajánlatainknak köszönhetően vásárláskor biztosan megtalálják a lehetőségeiknek megfelelő finanszírozási konstrukciót; pontosan ez a partnerség az, amely az aktuális piaci versenyben már elengedhetetlen” – összegezte szolgáltatásaik lényegét Móczás Krisztián ügyvezető.

A hálózat legfrissebb tagja, az Autó Budaörs sok szempontból a Mazda-hálózat ikonja; 523 m2-es, több mint 14 autót befogadó bemutatótermével, 50 autós ügyfélparkolójával, 7 állásos szervizével, saját autómosójával és 25 alkalmazottjával Közép-Kelet Európa legnagyobb Mazda márkakereskedése. „Május 13-án nyitott meg kereskedésünk és már az első napokban nagy volt az érdeklődés, hiszen eddig Budaörs és a délnyugati agglomeráció Mazda szempontból lefedetlen terület volt – mondta Stégner Zsolt, a kereskedés ügyvezetője. Márkakereskedésünk és -szervizünk 21. századi technológiákkal várja a Mazda prémium színvonalát kedvelő vásárlókat.”