Napjaink igényeihez igazodó koncepció
A sűrűsödő és egyre megterhelőbb városi és városkörnyéki forgalom, valamint a közúti szállítás folyamatosan szűkülő lehetőségei közepette a Nemo praktikus haszongépjárműnek bizonyul mind a távolságok, mind a modern városi közlekedés nehézségeinek leküzdésére. Visszafogott méreteinek, optimális helykínálatának, ötletes megoldásainak és gazdaságosságának köszönhetően ez az új modell maximálisan megfelelhet a kompakt kisteherautókat kereső ügyfelek elvárásainak.
Visszafogott külső méretek – optimális belső helykínálat
A kompakt, mégis tágas Nemo főbb jellemzői:
• kompakt külső (3,86 méteres hossz) és könnyű kormányozhatóság, melyek révén a városi forgalomban egy kisebb személyautóéhoz hasonló könnyedséggel mozoghat;
• ötletes kialakítás, melynek köszönhetően kompakt méretben ötvöződhet a haszonjárművek tágas raktere (2,5 m3-es hasznos térfogat és 610 kg hasznos terhelhetőség) olyan praktikus megoldásokkal, mint az aszimmetrikus, kétszárnyú hátsó ajtó, illetve egy vagy két nagyméretű oldalsó tolóajtó;
• többféle módon kihasználható, ún. EXTENSO utasülés.
A hatékonyság és az utasok kényelmének szolgálatában
A Nemo mind a vásárláskor, mind a használat során „takarékos” választásnak bizonyul. Gazdaságosságának, valamint a szerény fogyasztású és környezetkímélő motorjainak köszönhetően a Nemo saját kategóriájában referenciának tekinthető.
Utasainak ráadásul személygépkocsihoz méltó megoldásokat kínál: modern stílus és berendezések, széleskörű kényelem, emberközpontú vezérlők, belső világítás és biztonság.
Komplett modellválaszték a legkülönfélébb igények kielégítésére
A Citroën márka haszongépjármű-kínálata mostantól egy új, kompakt kialakítású modellel kezdődik. A Nemo – negyedik tagként – a Berlingo, a Jumpy és a Jumper alkotta családot hivatott kiegészíteni.
A szegmens ügyfeleinek legtöbb igényére választ kínáló (2 tonna hasznos terhelhetőségig, illetve 2,5 m3-től egészen 17 m3-es hasznos raktérig terjedő) kínálatával a Citroën immár olyan ütőkártyák birtokosa, melyek révén tovább erősítheti a könnyű haszonjárművek piacán már eddig is meghatározó szerepét. A 18 országot számláló európai kishaszonjármű-piacon a Citroën piaci részesedése 2007. augusztus végén 10% volt.