A rohamtempóban változó kínálatban azonban még egy ilyen karakteres formatervnek is szüksége van a megújulásra, ám a szegmens prémiummodelljének tekintett Ypsilon esetében óvatosan nyúltak a formatervhez, az orr-rész (lámpák, hűtőrács, lökhárító) mellett az új színezésű hátsú lámpák vonják magukra a figyelmet. A formaterv mellett
kiemelt figyelmet fordítottak a külső-belső színválaszték megújítására. A 15 egyszínű mellett 9 kétszínű (bi-color) külső fényezés választható, a belső színösszeállítás és kárpitok tekintetében pedig külön női és férfi változatok konfigurálhatók. Prémiummodellhez illően olyan extrák is elérhetők, mint a kétzónás automata klíma, a Bose audiorendszer, az üvegtető, a bőr-alcantara kárpit, vagy akár a kétszínű könnyűfém keréktárcsák.
A motorválaszték – a 60 lóerős 1.2 8V alapmotortortól eltekintve – teljesen megújult, megjelent az 1.4 8V benzines 77, valamint az 1.3 Multijet 16V dízel 90 lóerős változata. A már ismert egységek közül az 1.3 Multijet 16V gyengébb változatának teljesítménye 75 lóerőre nőtt, a 95 lovas 1.4 16V motor pedig hatfokozatú sebességváltót kapott. Mindkét dízelhez, valamint a 95 lóerős, 1,4-es benzinmotorhoz kérhető automata váltó is, melyet az “Édes Semmittevés” névre kereszteltek.
A prémiumjelleghez mérten továbbra is kedvező áron érhető el a Lancia Ypsilon, hiszen indulóára 2 890 000 Ft.