Az új MG ZT sorozat még igényesebb, mint elődje volt: fejlettebb a műszerezettség, illetve nagyobb a választék a könnyűfém keréktárcsák és az ülésborítások terén.
Az MG ZT limuzinból és a ZT-T kombiváltozatból 2003-ban 28%-kal többet adtak el, mint az azt megelőző évben.
A legfontosabb külső változások természetesen a megújult MG karakterre koncentrálnak: az aerodinamikus első ütközőbe épített új MG hűtőrács, valamint a halogén fényszórók még előkelőbb megjelenést biztosítanak az autónak.
Rob Oldaker, az MG Rover Csoport termékfejlesztési igazgatója így kommentálta az újítást: „Az MG ZT nagyszerű vezetési élményt kínáló sorozatunk, legyen szó akár a ZT 120-ról, a maga könnyűépítésű motorjával, vagy a búgó hangú és félelmetes 410 Nm nyomatékú erőforrással szerelt 260 V8-ról. Az élmény mindenképpen izgalmas és emlékezetes marad. A márka rajongói és a fiatal, céltudatos üzletemberek egyaránt kedvelni fogják az új sorozat karizmatikus dinamikáját és az újrafogalmazott sportos megjelenést.”
Külső változások
Az új design egy olyan megjelenési láncba illeszkedik, amely visszavezethető egészen a legendás MG sportkocsikig, de egyaránt fellelhető a legújabb MG Xpower SV sportkupén is. A stílusos, az ütközővel egybeépített és még feltűnőbb első lökhárító az új halogén fényszórók között eredeti MG megjelenést biztosít az új ZT-nek.
Külső formai változások:
– Új első lökhárító, új MG hűtőráccsal
– Új, xenon első fényszórók
– Új első- és oldalsó irányjelzők
– Új „középvonalas” emblémák
– Brit és kockás zászló a D-oszlopokon
– 190/V8 felirat az első sárvédőkön
– Új stílusú könnyűfém kerekek
- Új hátsó lökhárító és alacsonyabb csomagtartó-fedél profil
– Fejlettebb biztonsági felszerelések, köztük biztonsági kerékanyák
– Új metál- és gyöngyházmetál színek
– 12 új Monogram szín, 24 árnyalatban
Belső változások
Az MG ZT modellek belső kialakítása határozott irányvonalat követ, kezdve az utast szinte magába ölelő ülésektől a tisztán elrendezett műszerfalig. A fekete tölgyborítás opcióként kérhető a műszerfalra és a konzolra, sőt a kormánykerékre is. A 120, 160, 180 Sports Auto, CDTi és a 190 modellek új „Summit” sportüléssel vannak ellátva, míg a fekete bőrülések minden SE modellen alapfelszereltségként találhatók meg. A hátul utazóknak még könnyebb a ki- és beszállás, illetve jobban el is férnek, hiszen az újratervezett üléseknek köszönhetően több hely marad a térdnek és a lábfejnek.