A 612 lóerős 330 km/h végsebességű Carrera GT minden idők legeredményesebb nagyteljesítményű sportautója lett, amelynek utolsó darabja 2006 áprilisában fog legördülni a futószalagról. „A Carrera GT nem csupán a Porsche sportautó-gyártói imázsát erősítette, hanem azt is bebizonyította, hogy termékstratégiánkkal tökéletesen megfelelünk a piac igényeinek. Mindezek mellett a Carrera GT üzletileg is sikeres vállalkozásnak bizonyult, amellyel a Porsche rendkívüli nyereségre tett szert.“ – mondta Dr. Wendelin Wiedeking, a Porsche igazgatótanácsának elnöke.
A Carrera GT a 2000. szeptemberi debütálása óta a párizsi Louvre-ban, mércét állított fel saját szegmensében. „A csúcsteljesítményű Porsche a mai napig a kategória éllovasa, s ezzel egy exkluzív fejezetet tudhat magáénak a Porsche 57 éves sikertörténetében.“ – tette hozzá Wiedeking. A Carrera GT legfontosabb piaca Észak-Amerika, ahol a modellek fele talált gazdára. A modell meghatározó piacai emellett Németország, Nagy-Britannia és a Közel-Kelet is. A modell 2003-as piaci bevezetése óta a Porsche versenyautója nem csupán az értékesítés terén tűnt ki, hanem számos rangos nemzetközi elismerésben is részesült. E
zek közül a legismertebbek közé tartozik a német Bild am Sonntag lap 2005-ös Arany Kormánykerék díja, az Auto Zeitung 2004-es és 2005-ös Auto Trophy díja, az Auto Motor und Sport magazin 2004-es Legjobb Autó kitüntetése, valamint az angol Auto Car és Top Gear, továbbá az amerikai Road & Track szaklapok elismerései 2004-ben.
2005 decemberéig világszerte mintegy 3.500 újságcikk jelent meg a Carrera GT-ről, s több mint 100 alkalommal került neves német és nemzetközi szaklapok címlapjaira.