Minden eddiginél erősebb marketinggel kísért, kiélezett küzdelemre van kilátás az idei kampányban – írja elemzésében az alkuszcég, aki szerint a díjak évek óta tartó folyamatos és erőteljes csökkenése az idei kampányban várhatóan nem folytatódik. Igaz, a váltással megtakarítható összegek nagysága kisebb lesz, mint a korábbi években, a CLB arra számít, hogy számos tényező miatt minden eddigit meghalad majd a biztosítást váltók száma.
Az internet-penetráció emelkedése, az aktív marketing, illetve a korábbi MÁV-ügyfelek zömének újabb váltása együttesen akár a 800 ezres tartományba is emelheti az új kötések számát – mondja Bravik Attila, a CLB Független Biztosítási Alkusz ügyviteli igazgatója. Az internet-hozzáférések száma fél év alatt újabb 5 százalékponttal emelkedett, és mára már a 15-69 éves korosztályból mintegy 3,1 millió ember használja az Internetet legalább heti rendszerességgel. Az előzetes foglalások adatai alapján novemberben a biztosítótársaságok és nagy online alkuszok médiavásárlási költségei (tv, rádió, print, Internet) összesen több milliárd forintot tesznek majd ki.