Az elkövetők lényegében válogatás nélkül viszik el, amit lehet, és bármit képesek tönkretenni. A falfirkálásoktól kezdve a szalagkorlátok leszerelésén át egészen a pályák mellett található útjelző táblák eltulajdonításáig szinte mindenre volt már példa. A lopások és rongálások területi eloszlása eltéréseket mutat. Miközben az M1-es mentén található három mérnökség 2006-ban összesen „csupán” közel kétmillió forintos kárról adott hírt, addig az M7-es területén működő Martonvásári Mérnökség egyedül több mint 9,2 millió forintos veszteségről számolt be. A tavalyi egyik legnagyobb értékű káresemény is az M7-es ezen szakaszához kötődik: az egyik a forgalomszámláló állomást megrongálása és az informatikai berendezések eltulajdonítása következtében keletkezett kár közel négymillió forintot tett ki. A feltárt eseteket minden alkalommal feljelentés követte, és rendőrségi eljárás indult a tettesek kézre kerítésére.
Húszmilliós lopáskár az autópályákon – az M7-es a legveszélyesebb
by
Autó Motor
2007. Március 09. 00:00