A játékos kedvűek a kampány honlapján (www.teli-gumi.hu) november végéig szavazhattak különböző típusú téli gumiabroncsokra. Az egyetlen és fő választási kritérium az abroncsok designja, külleme volt. A nem reprezentatív szépségversenyt toronymagasan – a második helyezettnél kétszer több szavazatot gyűjtve – a Goodyear Ultra Grip 6 téli gumiabroncsa nyerte.
A szépségversenyt a „Téli Óvszer” szlogennel 2004 októberében indított, a téli gumiabroncsok használatát hangsúlyozó társadalmi célú kommunikációs kampány keretében rendezték meg a kampányban résztvevő vállalatok. Az idei kampány új üzenete a téli gumi fontosságán túl, az időzítés. A téli útviszonyokra való felkészülést nem elég az első hó lehullásakor elkezdeni, a nyári gumik már 7 C° alatt megkeményednek, és elvesztik jó tapadási és úttartási képességüket. Így a biztonságos közlekedés érdekében már 7 C° alatti hőmérséklet esetén javasolt a nyári gumiabroncsokat télire váltani.
A 2003-as hasonló kampány eredményeképpen láthatóan nőtt a téli gumival közlekedők aránya.