A Ford piaci részesedése 8,7 százalékot tett ki 2004-ben, ami 0,1 százalékkal magasabb a megelőző évinél. A teljes személygépkocsi részesedés elérte a 8,6 százalékot, ami 0,1 százalékkal magasabb a 2003-as adatnál.
A haszongépjárművek terén a Ford 9,2 százalékos piaci részesedést ért el Európában 2004-ben, s ez 0,2 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi értéknél.
“Az elmúlt év kihívásokkal teli, de egyúttal örömteli is volt a számunkra” – hangsúlyozta Lewis Booth, a Ford európai elnök-vezérigazgatója. “A Ford volt az egyike azon kevés gyártónak, amelyik képes volt piaci részesedését növelni a rendkívül kiélezett piaci verseny körülményei között. Ez az eredmény méginkább figyelemre méltó annak fényében, hogy a kifutó Focus modellt sikeresen értékesítettük jelentős versenytársak vadonat új termékeivel szemben” – tette hozzá.
A Ford európai összeszerelő üzemeiben 2004-ben 1.716.000 darab gépjármű készült el, ami 150.000 darabbal több mint 2003-ban. “A gyártó üzemeink 2004-es sikerei kulcsfontosságúak üzleti céljaink eléréséhez Európában, s egyértelműen jelzik, hogyan érünk el jelentős előrelépést az ügyfeleinknek nyújtott izgalmas és magas minőségű termékek terén. Azt várjuk, hogy 2005-ben erre a sikerre alapozva tovább építkezzünk” – hangsúlyozta Lewis Booth.