Ausztriában 2004 decemberéig az értékesített autók 15%-a volt DSG váltóval szerelt, összesen 220 darab. A SEAT Altea, csakúgy mint a SEAT Toledo 2 literes TDI motorral szerelt változata érhető el DSG váltóval.
Az automatizált váltóval szerelt változat 9,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/h sebességre és átlagosan 6 litert fogyaszt. Az új DSG sebességváltó egyszerre biztosítja az alacsony fogyasztást és a kedvezőbb menetteljesítményt. A szerkezeti kialakítást tekintve két egymáshoz kapcsolt háromfokozatú sebességváltóról van szó, amelyeket szintén két többtárcsás tengelykapcsoló köt össze váltakozva a motorról leadott hajtóerővel. Az első tengelykapcsoló a páratlan menetfokozatokat (és a tolató fokozatot), a második pedig a páros számú menetfokozatokat szolgálja ki. Amennyiben például a motor fordulatszáma a második menetfokozatban már közelít a megengedett legnagyobb értékhez, akkor a sebességváltó megkezdi a harmadik menetfokozat beállítását. A két fokozat közötti váltásra azonnal sor kerül. A gyors sebességváltások miatt az állórajtos gyorsulás 100 km/órára gyorsabb, mint a kézi váltóval szerelt 2.0 TDI motoroknál.
Magyarországon eddig 10 megrendelés érkezett DSG-vel szerelt Alteára, valamint 7 db Toledo modellre. 2004-ben 588 Alteát szállított ki a SEAT hazánkban, melynek jelentős része, csaknem 40%-a dízel motorral szerelt.