Ez a legjelentősebb növekedés a a legnagyobb európai autógyártók viszonylatában. Összességében az európai személygépkocsi eladások 1,1 százalékkal emelkedtek.
A májusi eredmény mintegy visszaigazolása a 2004 első öt hónapjában mutatkozó pozitív tendenciának. Ha a tavalyi és az idei év első öt hónapját hasonlítjuk össze, a Fiat Auto eladásai 4,6 százalékkal növekedtek: mindez világosan jelzi a Fiat Autóhoz tartozó márkák új modelljeinek növekvő sikerét és népszerűségét Európában.
A január és május közötti időszakban az európai autóeladások 2,8 százalékkal emelkedtek. Májusban a Fiat márka 5,7 százalékos, a Lancia 15,3 százalékos növekedést, az Alfa Romeo 7,7 százalékos csökkenést regisztrált 2003 májusához képest.
Az „A” szegmentumban a Fiat két modellel is az első tízben szerepel: a Fiat Pandával az első helyet, a Fiat Seicentóval a harmadik helyet szerezte meg az európai eladási listán.
A „B” szegmentumban a Fiat Punto megszerezte a negyedik helyet (8,7 százalékos részesedéssel a kategórián belül), míg az új „L0” szegmentumban a Fiat Idea a harmadik helyen áll.