A V12-es motorral hajtott jármű, ami azóta a Lamborghini ikonjává vált, ezzel az eredménnyel egy új értékesítési mérföldkövet tudhat maga mögött. Tavaly novemberben a gyár másik típusa, a Gallardo lépett elő a vállalat történetének legnagyobb számban értékesített autójává 3000-es darabszámával.
A Murciélago sikerét a gyártásban résztvevő szakemberek együtt ünnepelték az Automobili Lamborghini elnök-vezérigazgatójával, Stephan Winkelmann-nal és a gyártási igazgatóval, Klaus-Peter Körnerrel a Lamborghini Múzeum előtt. A legutóbbi Genfi Autószalonon a gyár bemutatta az új Murciélago Coupé-t, amelynek karosszériája és hajtáslánca elődjével szemben számos módosításost tartalmaz. Ezek a változtatások mind az agresszívebb és erőteljesebb külső megjelenést és a jobb menetteljesítményeket szolgálják. A
z autó neve is teljesen új: Murciélago LP640, amelyben az LP640 kód a motor helyzetére – olaszul longitudinale posteriore –, vagyis hátsó hosszirányú beépítésére, illetve maximális 640 lóerős teljesítményére utal. Ez a fenomenális erő lélegzetelállító menetteljesítményt biztosít a sportautónak: a Murciélago LP640 mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsul fel nulláról 100 km/h sebességre, míg végsebessége eléri a 340 km/órát. Az új Murciélago Coupé LP640 2006 nyarától vásárolható meg, s ezzel négytagúra bővül a Lamborghini termékpalettája: a Murciélago Roadster és a tízhengeres, ötliteres, 520 lóerős Gallardo, valamint Gallardo Spyder társaságában a Murciélago Coupé LP640 alkotja a kínálat negyedik tagját.
A Gallardo Spyder piaci bemutatkozása néhány napon belül várható.